دانلود آهنگ نوازش از ابی با آهنگ سازی فوق العاده شادمهر عقیلی
نوشته شده توسط : مصطفی خالقی
سلام دوستای گلم این هم آهنگ نوازش برادر ابی با آهنگ سازی فوق العاه شادمهر عقیلی که دمش خیلی گرم.

ابی – نوازش|۷٫۳ مگابایت |فرمت mp3 256

( آهنگساز : شادمهر عقیلی / کیفیت ارجینال )

دانلود

سرور دوم

دانلود                                                  منبع: بیا تو مس

البته بنده هیچ ارادتی به برادر ابی ندارم فقط و فقط بخاطر برادر شادمهر عقیلی این آهنگ را گذاشته ام.

ولی بی انصافی نکنیم برادر ابی این آهنگ را  زیبا خوانده است نه؟

راستی من این آهنگ را فقط و فقط بخاط اینکه آهنگسازش زمانی مجاز بوده گذاشته ام وگرنه من غلط بکنم آهنگ های غیر مجاز بگذارم

این هم یک شعر از خودم البته از برادران و خواهران شاعر که حرفه ای تشریف دارند پوزش می طلبم که به زبا محاوره ای سروده ام

دنبال من نیا که پر پر میشی

من لیاقت ندارم دست تو رو بگیرم

                            برو بزار تو تنهاییم بمیرم

ای بهترین رفیقم حبیبم عزیزم

                       دنبال من نیا که پر پر می شی

تو خود پروازی و من اسیرم                     برو بزار تو تنهاییم بمیرم





:: بازدید از این مطلب : 66571
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
shima در تاریخ : 1392/2/5/4 - - گفته است :
دمت گرم.عالییییی سرودی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: